Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Ζωγραφική σε κατεργασμένο δέρμα


Όσα θα δεις παρακάτω δεν είναι ούτε έμπνευσή μου , ούτε επιφοίτηση.
Οδηγίες άλλων είναι που απλά ακολούθησα και μου βγήκαν μια χαρά. Εδώ μπορείς να δεις την πηγή μου (εάν ενδιαφέρεσαι)
Προσωπικά, ευχαριστώ τον άνθρωπο που μοιράστηκε τις γνώσεις και τη μέθοδό του κι έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω τη διαδικασία.

(Το στάδιο που παρέλειψα ήταν το ασετόν. Το θεώρησα περιττό εφόσον θα γιαλοχαρτάριζα. Δεν αποδείχθηκε λάθος η ενέργειά μου. Εσύ να κάνεις ότι σε φωτίσεις ο Θεός)

Γιαλοχαρτάρισμα ελαφρύ

Ανάμειξη του χρώματος με medium για δέρμα



To medium το "παντρεύεσαι" μέχρι το τέλος του έργου


Το δικό μου "tip" είναι η μεγέθυνση της εικόνας "τόσο -όσο".
Μπορείς να "μετρήσεις" από την οθόνη για να σχεδιάσεις στην επιφάνεια




Στο τέλος βερνικώνω με fixativ σε σπρέυ.
(σαφέστερα ακριβότερο αλλά σε γλυτώνει από δυσάρεστες εκπλήξεις... )




Καλή επιτυχία σε περίπτωση απόπειρας ;)
ΧΧΧ

Υ.Γ. Να αφήνεις πάντα το υλικό (σε οποιαδήποτε κατασκευή) να στεγνώνει στο δικό του χρόνο. Μοιάζει με το ζυμάρι που "ξεκουράζεται"... Μαγεία !!!