Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Το Σύμπαν συνομωτεί υπέρ μου!!!

Καλημερούδια,ξωτικούλια του net!!!
Μου φαίνεται ότι πλέοντας σε πελάγη ισορροπίας και συνείδησης, τις τελευταίες μέρες, το Σύμπαν μου δέιχνει τη γενναοδωρία του και με ανταμοίβει !!!!!
Η αφεντομουτσουνάρα μου,έχοντας ήδη πάρει ένα βραβείο από τη Λίνα (linaaaap),προχωρά ακάθεκτη και σαρώνει!!!!!
Η γλυκιά μου Ρένα Χριστοδούλου μου ανακοίνωσε με mail πως είμαι μία από τις νικήτριες των Pennie shops!!!!!!!!!!!!!!!!!
E,τι να πώ?
Κάτι ακόμα ονειρεύομαι από το σύμπαν αλλά το κρατώ μέσα μου,μήπως και πιάσει η ευχή μου!!!!!!!!!!
Σας ευχαριστώ όόόόόλους!!!!!!!!!
Τη Λίνα
Τη Ρένα
Την κάθε μια από εσάς που με καταδέχεται!
Να είστε όλες καλά,να περνάτε καλύτερα από ότι είστε και από ότι θέλετε, και να προσέχετε τους εαυτού σας και τους αγαπημένους σας!
Και τι λέμε στο τέλος?????????
 ΦΙΛΙΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!