Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Μετά τη δύση

Καλησπέρα,Νεραϊδοχώρα!
Καιρό έχουμε να τα πούμε!
Πώς είμαστε?
"Καλά,μια χαρά!" ή "Καλάμια χαρά..." ?
Να σας ευχηθώ να γίνεται καλύτερα,ότι κι αν απαντήσατε!
13 σήμερα και Πέμπτη.
Το bazaar στο αμφιθέατρο του "Σωτηρία",από το Σύλλογο Φίλων Περιθαλπομένων ,πραγματοποιήθηκε όπως ήταν προγραμματισμένο.
Πάλι με απεργία και βροχή!!!Αυτό το απίστευτο δίδυμο μας κυνηγά από προηγούμενα έτη...
Ένα μέρος των αντικειμένων που εκτέθηκαν και πουλήθηκαν ήταν δημιουργίες της ψυχής σας!






 Θέλω να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου για την ανταπόκρισή σας (στην ανάρτηση "της καρδιάς σας τα δώρα" είναι αναρτημένα-ενημερωμένα όσα μπόρεσα,λόγω των συνθηκών,να διακρίνω και να φωτογραφήσω τις ημέρες που ήμουν παρούσα).
Έμαθα πως οι εισπράξεις αυτής της "γιορτής" ανήλθαν στα 4.304,00€.
Γνωρίζοντας τις δυσκολίες των καιρών και της πραγματικότητας που όλοι βιώνουμε,θα ευχηθώ κάθε τέτοια προσπάθεια,από όποιους κι αν διοργανώνεται,να επιτυγχάνει το σκοπό της και να υπερβαίνει τις ελπίδες μας!
Από όσο ξέρω,επόμενη γνωστή δράση είναι να ομορφύνουμε τους "μετρητές του χρόνου".
Ραντεβού στο Χαϊδάρι λοιπόν,ή και σε ότι άλλο μπορεί να προκύψει εν τω μεταξύ.
Να είστε καλά και να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι!
Φιλιά κτμτρ και καλά σας πράγματα!
Θα τα λέμε τον επόμενο καιρό,μα πόσο συχνά θα δείξει.Ας το αφήσω "ανοιχτό" και "φλου".Η Βίκυ μου,η αγκαλιά μου,λέει να αφήσω τις ενοχές και τις απολογίες...κι έχει δίκιο!
Έχω μαζί μου τις αγκαλιές που μου ανοίξατε,καινούριες φιλενάδες που ευτύχησα να συναντήσω και να γνωρίσω, και δυο δώρα που ήρθαν για εμένα  (!!!!!) :

ένα βάζο ου-Ράνιας φράουλας,δώρο από τον κόσμο της ομώνυμης νεράϊδας, μαζί με το "κλειδί της ευτυχίας" 
 
 και την καρδιά ενός κυκλάμινου,της Κατερινιώς μου,γεμάτη με καραμέλες έρωτος!
(σήμερα,ήρθε πρωΐ-πρωΐ και μου έφερε πρωϊνό!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!κι ούτε με είχε δει ποτέ της...κι ούτε με ήξερε!!!!)
 Αν ο έρωτας είχε χρώμα θα όφειλε να είναι ροζ,κι αν είχε γεύση θα 'ταν γλυκιά σα ζάχαρη...αν...
ε,Κατερινάκι? 
 
ΧΧΧ
 πολύ κατάμουτρα και εξίσου κατάκαρδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!