Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

"Αποκλειστικά για κοκορόμυαλους" - Air dry clay easter basket (like the way I do No?)

Παροιμίες που παίρνουν σάρκα (τελικά το αυγό έκανε την κότα.Έχω αποδείξεις!), πειραματισμοί, αναζητήσεις και δοκιμές.
Νοιώθω ικανοποίηση όταν επιτυγχάνω ρέπλικες, μα η αληθινή χαρά βρίσκεται στα εξ' ολοκλήρου δικά μου projects.
Αναρωτιέμαι για όλη τη διαδρομή... 
Πληγώθηκα απίστευτα όταν είδα δικές μου "γέννες" να προβάλλονται στο facebook ως δημιουργίες άλλων και μάλιστα υποτιθέμενων καλλιτεχνικών εργαστηρίων (τρομάρα τους!) κι έπειτα αναλογίστηκα πως δεν βρίσκομαι εδώ (ή όπου) για εκείνους, είμαι για μένα πρωτίστως, για πάρτη μου (ως γνήσιο ΤΕΡΑΣΤΙΟ ψώνιο), κι ακολούθως για όσους ψάχνουν μονοπάτι στο ctafting.
Γλυκό μου αλλοπαρμένο, λιθάρι είμαι στο μονοπάτι για να πατήσεις και να προχωρήσεις, όχι κοτρώνα για να κωλοκάτσεις και να αφοδεύσεις...






























Αφού σας ευχαριστήσω θερμά για την αγάπη που εκδηλώνεται είτε νοερά, είτε γραπτά κι, όπως κι αν γίνεται, εν τέλει ανθρώπινα, σας παρακαλώ θερμά να αποδίδεται στον κάθε δημιουργό την τιμή που του αξίζει αναφέροντάς τον όταν τον copyάρεται. Είναι το "μπράβο" για το γέννημα, μα και το "ευχαριστώ" που το μοιράστηκε...
Υπάρχει διαφορά στο copy από το clopy...
(Το "ξέρω" πως το "ξέρεις", καλό μου, μα μοιάζει να το "ξεχνάς" συχνά- πυκνά, κι εκείνο το pούστικο το pinterest σε κάνει ρόμπα!)
Υ.Γ.Δε θέλω "φασαρία", μάτια μου.Δε ζητώ "λόγια".Μα να ... λιγάκι σεβασμό... πρώτα σε σένα ...και κατά συνέπεια σε όλους τους άλλους και σε μένα μαζί...