Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Αφού δεν παίρνω τόκους,δουλεύω στόκους

Καλημέρα απανταχού "καλονοικοκυρές" μου!!!!
Ελπίζω να ξέρετε ότι ,από τα σχόλια της χθεσινής ανάρτησης, ξεφτιλιστήκαμε έως τα πέρατα της γης.....Διότι μπορεί ,προς το παρόν, τα μέλη αυτού του blog να αριθμούνται μετά βίας στα 62 αλλά,σας έχω νέα!!!!!Έχουμε καθημερινές επισκέψεις από Ηνωμένες Πολιτείες ,Ρωσία ,Γερμανία , Ελβετία και Ιαπωνία !!!!!(αλήθεια,βρε παιδιά,μπαίνετε που μπαίνετε,αφήστε και μια κουβέντα κι ας είναι και βρισιά,,,,!Τουλάχιστον να μάθω γιατί με επισκέπτεστε!Ε?)
Κι όλοι οι παραπάνω (τώρα μιλάω σε εσάς καλονοικοκυρές μου) μας λέγανε που μας λέγανε τεμπέληδες,τώρα θα μας λένε και τεμπέληδες ξεβράκωτους...!!!!!Ωχ,μωρέέέέέ!ας λένε!
Σας νοιάζει?
Διότι προσωπικά ,ΔΕΚΑΡΑ ΔΕ ΔΙΝΩ!!!!!!
Εγώ θα craftάρω και θα στοκάρω!!!Και για τα βρακιά μου ας φροντίσει η Bosch
Tα χρώματα είναι ακρυλικά νερού


Το μπεζ προκύπτει όταν περάσουμε με κάσια και σκουπίσουμε με νωπό σφουγγάρι




Καλέ,ότι είχα να πω ,για σήμερα, το είπα!Τι χαζεύεις τις φωτό τόση ώρα?
Άϊντε,καλό μου,σήκω τον πωπό σου από το laptopιον και σύρε για καλλιτεχνίες.
Πάω κι εγώ .
Σας καλημερίζω ,σας φιλώ και σας σιγοτραγουδώ :
σ'όποιον αρέσουμε,για τους άλλους δε θα μπορέσουμε!!! (έϊ,σε ακούω...κατέβασέ το ένα τόνο γιατί οι τσιριές σου μου έσπασαν τα τύμπανα....!!!!!)