Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Κάθε μέρα γιορτή!

Καλησπέρα,ομορφιές μου!
Σταμάτησα τα "μαστορέματα",σενιαρίστηκα,ετοιμάστηκα κι ήρθα να σας υποδεχτώ.Να σας κεράσω ένα γλυκάκι από την καρδιά μου
κι έπειτα να το τσούξουμε λιγάκι

αγαπημένες μου!
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας,που από το πρωΐ,με κάνατε νά πετάω από χαρά για την αγάπη σας και τη γλύκα σας!
Μου δώσατε διάθεση να κάνω χίλια πράγματα και,βράδυ πια,να καμαρώνω την αλλαγή και να θέλω να σας δείξω!!!
Να σας εξηγήσω αρχικά πως,αυτά που σήμερα θα σας παρουσιάσω αφορούν στο μεγάλο δωμάτιο του σπιτιού,εκείνο που με ταλαιπώρησε το προηγούμενο δεκαήμερο,και που τελεί ταυτόχρονα χρέη καθιστικού αλλά και υπνοδωματίου μαμάς,διότι η μοναδική κρεββατοκάμαρα ανήκει στο γοργονάκι μου.(Θεωρώ ότι για τα παιδιά είναι πιο σημαντικό να έχουν δικό τους,προσωπικό χώρο)
Μέχρι πρότινος,το στήσιμο ήταν αυτό
 
Μια κουρτινόβεργα,κρεμόταν από το ταβάνι,αριστερά,κι η γάζα έθετε "όριο"
 


Οι ζωγραφιές στον τοίχο έγιναν κάποιες απελπισμένες νύχτες,που οι χημειοθεραπείες μου είχαν τσακίσει τα κόκκαλα κι ανάμεσα σε δάκρυα και πόνους,έκανα την αϋπνία-δημιουργία.
Τις πόνεσα όταν τις είδα να τις σκίζει η σπάτουλα.Τι ειρωνία!Τλσπντν!
Το χθες,στο χθες.
Άλλαξα διάταξη κι αντί να έχω το κεφάλι δυτικά,έγινα η πυξίδα του χώρου.Βορινά,να βλέπω κι από την μπαλκονόπορτα το φως της σελήνης.
Όμως το κεφαλάρι έμοιαζε άδειο και λίγο.
Και το μετέτρεψα!
Με γεια μου το κρουστικό!Εγκαινιάστηκε!


Τώρα έλειπε το "κάτι τις"για στόλισμα κι άνεση
και προστέθηκε!Έβαλα θηλιές από κορδέλα.
Όμως η μεταμόρφωση του κομοδίνου δεν ήταν σωστή.
 
 Φώναζε το καημένο από μακριά καθώς το κοιτούσα.
(Ήταν λούστρο,όπως είδατε στην πρώτη φώτο)
 
Μετατράπηκε σε λευκό,αλλά ήταν "χλωμό"
 κι άρχισα τα τρελά μου
 Ιδού!
Ναι,αλλά τις πιατοθήκες που είχα βρει,μήπως να τις βάψω και να τις χρησιμοποίησω?

 Μα,βέβαια!Σκάλες για τον ουρανό!


Και κομματάκι,κομματάκι φτιάχνω τη ζωή μου από την αρχή!
Έτσι κύλησε η μέρα μου,ξεκινώντας αξημέρωτα μα ανταμείβοντάς με.Έχω ουρανό δικό μου!Ξέρω πως σύντομα θα "βάλω" κι αστέρια!
 Και πάλι σας ευχαριστώ για την αγάπη σας,
Σας εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα,όπου κι αν σας βρίσκει
και φυσικά σας στέλνω
ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!