Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Nothing but blue skies from now on

Καλησπέρα,καλησπέρα!
Με αφορμή το ότι ξεκινάω διακοπές,μια ώρα αρχύτερα,μπήκα να σας δω,να σας πω τα νέα μου και να σας ευχηθώ!
Θα ξεκινήσω από τη μέση,γιατί μέχρι να μπω στα κονάκια σας θα πάει χάραμα....
Πέρασε περισσότερο από ένα δεκαπενθήμερο με αλλαγές,ανανεώσεις και τόση δουλειά που ακόμα πέφτει από τις τσέπες μου!
Αν τέλειωσα?
Όχι,βέβαια!Μα κάπου εδώ,μου δίνω άδεια πια,κι έπειτα σα γυρίσω,έχω όλο το χρόνο μπροστά μου να συνεχίσω.Θέλω να πιστεύω πως δε θα μου κάτσει τέτοια στραβή όταν ανακαινίσω το δωμάτιο της γοργόνας μου!Για να δούμε.Έτσι κι αλλιώς,καλοκαιρία στην Ελλάδα έχουμε μέχρι τον Οκτώβρη.

Αυτές τις δυο τελευταίες μέρες ασχολήθηκα λιγάκι με το μεγάλο δωμάτιο μα και με το αγαπημένο μέρος του σπιτιού : τη βεράντα μου!
Ας σας δείξω όμως τις προόδους μου

Έβαλα κάδρα,κι ένα από αυτά έχει μια ευχή
"Nothing but blue skies from now on"
 
 
 
(Έκανα δώρο στη γοργόνα μου μια κουνιστή πολυθρόνα)
 
Σε άλλα πάλι ,είναι η ζωή μου
 
και τα μάτια της,
 
 κι εδώ,πάνω από τον καναπέ,άφησα να αποφασίσω με τον καιρό τι θα φτιάξω για να κρεμάσω.
Αυτή τη φορά,ότι δημιουργήσω,θα έχω τη δυνατότητα να το διατηρήσω,μιας κι οι τοιχογραφίες χάνονται στο χρόνο...
 
 
 Ένας ολοχρονήτικος αγιοβασίλης,βρήκε τη θέση του πάνω στο μπαουλάκι
 
Τα σεμεδάκια της μανούλας μου,κολλαρίστηκαν
 Κι η καστανιά μου,ξαναμπήκε μέσα,να μου κάνει παρέα
 
Επιτέλους,τάξη,φρεσκάδα και καθαριότητα!
 
 
Μα όσο μικρό είναι το "έσω",αντιστρόφως ανάλογο είναι το "έξω"!
Οι μαξιλάρες ακόμα στεγνώνουν.
Τουλάχιστον τέλειωσα τη συντήρηση των επίπλων με λάδι,κάτι που είχα αποφύγει την προηγούμενη χρονιά και πλέον ήταν εμφανέστατο...

Πάνω από την κούνια,είναι το "σαρακοστιανό" χταπόδι

 Κι εδώ,το αγαπημένο μου λουλούδι,που εφέτος,κι οι δυο ρίζες της βεράντας,δε με έχουν αφήσει μέρα χωρίς χρώμα κι ομορφιά.
 Φεύγω λοιπόν για "όπου",ελπίζοντας να γυρίσω με την καρδιά πιο ελαφριά και τη διάθεση αλλαγμένη.
Είναι ίσως η ψυχή μου πιο κουρασμένη και πιο βαριά από το κορμί μου...
Σας αφήνω ένα λουλούδι,και αυτή την ώρα που σας γράφω,τη μεθυστική μυρωδιά του νυχτολούλουδου.
Να περνάτε όμορφα,είτε εντός είτε εκτός των τειχών των πόλεών σας,
κάθε πρωϊνό να θυμάστε την καλημέρα μου
και στo αεράκι να αναγνωρίζετε τα ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΚΟΡΙΝΙΣΙΑ ΦΙΛΙΑ!
Nothing but blue skies from now on
Καλή σας νύχτα!