Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Δεν έχω άλλη "τουαλέτα",καρδιά μου!

Ξυπνάω αχάραγα να πάω για κυνήγι και τι να δω!!!!
Βραβεία!!!
Η γλυκιά μου Ράνια από το blog ο κόσμος της Ράνιας και η ζουζουνίσια Φένια από το δικό της σπιτάκι Λίγο από όλα ...τα γούστα μου απένειμαν κι άλλα!!!!!!!!
Άμα δείτε όμως τη ντουλάπα μου θα καταλάβετε πως "Δεν έχω άλλες "τουαλέτες",καρδιά μου"!!!!
Πώς να πάω στα βραβεία!!!
Ω,ναι!
Σα ράπερ είμαι....
Και για του λόγου το αληθές,δείτε πώς ντύνομαι :


Η φώτο δεν είναι φετινή,αλλά εγώ τα ρουχάκια μου τα φοράω και φέτος!!!!Και τα μαλλάκια μου έτσι τα 'χω!Τζόβενο?Ω,ναι!Τζόβενο!
Κι επειδή όπως λένε κι οι σοφότατοι Κινέζοι "Μια εικόνα,χίλιες λέξεις",είναι σα να σας έδωσα 1000 συνεντεύξεις κι όλα όσα θέλετε να μάθετε για μένα!!!!!!!!!!!
Θαρρώ πως συμφωνείτε!!!
Ευχαριστώ πολύ πολύ τα κοριτσάκια μου που με σκέφτηκαν και θα χρωστάω,εκτός από της Μιχαλούς,και τούτα εδώ τα παράσημα!!!!!!!!!!!!
Κι επειδή δε θέλω να μείνει η μέρα χωρίς ανάρτηση θα σας την συνδυάσω με μία δική μου "ανακάλυψη" : το decoupage είναι αδιάβροχο!!!!!!!!!
Τουλάχιστον με το βερνίκι που χρησιμοποιώ !!!!!!!!!(DUROMAT-W 1120 AQUABASED της VERNILAC)
Το καλαθάκι του μπάνιου μου έχει περάσει μίνιμουμ ένα χρόνο με χλωρινιάσματα και υγρασία "τυφλού λουτρού" (δεν έχει παράθυρο) κι όμως έμεινε ΑΝΕΠΑΦΟ!

Το χαρτί το αναγνωρίζετε?Είναι το ίδιο με εκείνο που έβαλα στους κουμπαράδες!
Όσο για τη φάτσα πίσω από το καλαθάκι είναι ο Shasha,ο λατρεμένος μου,που άμα τον κυνηγάς για φωτογραφία φεύγει κι όταν του ΄ρθει στήνεται ,το ψώνιο!!!!!!!!!(καλή ώρα)

Καλή μας Κυριακή και καλή μας εβδομάδα,διότι τη Δευτέρα τη λένε Δευτέρα διότι είναι "δεύτερη" ,καρδιά μου!!!!!!!!!!!!
Φιλιά ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!!!!!!!!!!!