Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Όχι!Θα κάτσω να σκάσω!!!

Καλώς το,το περίεργο!
Σωστά παρατήρησες ότι το "κόμμα" απουσιάζει και στη θέση του υπάρχει "θαυμαστικό".
Εκείνο το απειροελάχιστο που κάνει τη διαφορά!
Ένα αγαπημένο παιχνίδι.Παιχνίδι δεν είναι όλα,εξάλλου?
Σκέψεις,λέξεις,συναίσθημα...
Είδαμε τον τίτλο της ανάρτησης και είπαμε να ικανοποιήσουμε το σαδιστή που κρύβουμε μέσα μας,καλό μου?
 Η σκασίλα σε κέντρισε?
Δεν τα 'παμε?ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΜΕ!!!Τη ζω μέχρι εκεί που άλλο δεν πάει...
 Το ότι τη "ζω" και το κάνω με "στυλ" θαύμασε!
 Εδώ χαμογελώ πικρά.Εσύ?
 Μη "τσιμπάτε",γειτόνισσες!
Νοερός & νοσηρός διάλογος!
Εσείς μείνετε στο decoupage και την νέα όψη της καρέκλας.
Η παραγγελία ήταν "να φαίνεται χρησιμοποιημένη και φθαρμένη"...
Ο.Κ.!Κι εμείς "χρησιμοποιημένοι" και "φθαρμένοι"!
Με ιστορία!
Πάτσι!
Αλήθεια,είμαι η μόνη που μου θυμίζουν σκηνές tango αυτές οι καρέκλες?
 
Την "καλημέρα" μου αδιακρίτως,
φιλιά κατάμουτρα και καλά μας πράγματα!

Πάω να χορέψω με το αμάξι μου στην Αλεξάνδρας!
Άς ενημερώσει κάποιος την τροχαία να αδειάσει το δρόμο.Χρειάζομαι χώρο για τις φούρλες μου!