Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ...

 
 Εκεί όπου το κύμα χαϊδολογάει την άμμο
σμιλεύονται οι ακμές
και στρογγυλεύουν.
Δάκρυα της γοργόνας
γυαλιά σπασμένα.
Σε δέκα μέρες το "σ'αγαπώ" και το "σε θέλω"
σβήνουν και χάνονται
"πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρεις".
Ω,θάλασσα!
Εσύ που τόσα ξέρεις,
πάρε με αγκαλιά
να με παρηγορήσεις.
Ήλιε
λούσε με φως τη σκέψη μου,
πάρε τη θλίψη μου
Θεέ μου
συγχώρα με που δε μπορώ να μεγαλώσω
και κάνε τους ανθρώπους να καταλάβουν
πως όταν λέω "φύγε"
εκλιπαρώ για αγάπη
ΕΚΔΗΛΗ
και στο κορμί μου,
το "παράξενο" πια,
ζητάω έρωτα λυτρωτικό
και ζωογόνο.
 

 

Με άδεια φαρέτρα
και ρεζερβουάρ γεμάτο
μια σύγχρονη αμαζόνα
θα περπατήσει στο γιαλό
πρωί Δευτέρας
ψάχνοντας τον Ποσειδώνα
Θα ενώσει τα δάκρυά της
με ετούτα της γοργόνας
και θα γυρίσει
κατάκοπη,
καμμένη,
να περιμένει...

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
Kαλή σας μέρα!!! (...),