Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Welcome to reality!

Αν η ζωή ήταν "pc",
θα αρκούσε να πατήσουμε "start" και "enter" για να μπει ο ένας στη ζωή του άλλου.
Με ένα "add" θα με έβαζες στο "profile" σου ,στο πλάϊ σου.
Θα κάναμε "share" σε σκέψεις,αίσθημα,δημιουργία...
Και στην τρέλα του έρωτα ,η "σύνδεση" θα είχε τον ίλιγγο των  "οπτικών ινών".
Όταν θα πάταγα "restart" ,πάνω στον πανικό μου, θα απαντούσες με "pause",
Και θα έμενα με την εντύπωση πως "φορτώνει".
Στα προβλήματα θα βρίζαμε το "διακομιστή".
Θα είχαμε το "messenger" ταχυδρομικό περιστέρι.
Θα αρκούσε ένα "delete" κι ένας "αποκλεισμός" για να "χαθούμε" ο ένας από τη ζωή του άλλου
κι ένα "format" για να "σβηστούμε" οριστικά!
Μα,
η ζωή δεν είναι "pc",μωρό μου!
Οι άνθρωποι δεν είμαστε "cookies"...ευτυχώς...!

Μοίρασμα από σκέψεις

Υ.Γ.Από τους "hacker" ζητώ κατανόηση για τις περιορισμένες γνώσεις και ορολογίες μου κι ελπίζω να εκτιμηθεί η "καλλιτεχνική" απόδοση σκέψεων!

Κι επειδή η ζωή δεν είναι pc να κάνει photoshop ,αλλά είναι ελπίδα και ευλογία,και οι άνθρωποι έχουμε όνειρα και σχέδια,θα σας εκμυστηρευτώ πως εύχομαι να βγάλω κάποτε μια τέτοια φωτογραφία ,κι ας με συμπαθάτε όσοι αγαπάτε μόνο τη σφριγηλή σάρκα,τα τσιτωμένα δέρματα,τα νεανικά παραστήματα και θα περιμένατε τη Beyonce!
Εδώ το photoshop είναι ΠΕΡΙΤΤΟ!!!!!!!!
Welcome to reality!

Και μιας και μιλάμε για πραγματικότητα,πάω να ξυπνήσω το θησαυρό μου,γιατί σήμερα ανοίγουν πάλι τα σχολεία,και γω να την "κοπανάω" διότι το πρόγραμμά μου έχει Σύλλογο στο Νοσοκομείο Σωτηρία!
Φιλιά κατάμουτρα,χαμόγελα Μαγιάτικα και Καλή Δευτέρα,νεραϊδένια μου πλάσματα!!!!!
Κερνάω καφέ!!!!
 Κερνάτε αγάπη?