Κυριακή 19 Μαΐου 2013

SOS Μπορείς να συμβάλεις (2)

Καλησπέρα,αγάπες μου!
Ναι,βρε,γύρισα!
Τριγύρισα,αλήτεψα και να 'μαι πάλι εδώ!Μακάρι όχι για πολύ!!!
Πήγα στο Λαμπίρι (λίγο έξω από την Πάτρα) με αφορμή τους κουμπαράδες με μήνυμα, μα μην περιμένετε "κουτσομπολιά" διότι η σχετική ανάρτηση, που θα σας δώσει εικόνα και γεύση από τα δρώμενα του Αντωνοπούλειου, έχει ήδη "δημοσιευτεί".
Ανέβηκε από μια αγκαλιά ζεστή και χρυσαφένια που, καθώς μου 'πε το Σαββατόβραδο ,την Κυριακή θα ανηφόριζε με ορθοπεταλιές για την Αθήνα.
Συνάντησα τη Βίκυ ,που'ναι η αγκαλιά μου,τη "φωτεινή" Φωτεινή,τη Ρένα τη ζαχαρένια,την Κλαυδία την χρυσομέλισσα,την Νικολίτσα την υπέροχη,την Άφρα κι ένα σωρό κόσμο που ζητώ συγνώμη αλλά δε συγκράτησα τα τόσα ονόματα και πληροφορίες.
Εύχομαι σε όλες τους υγεία και δύναμη και πάντα να 'ναι τόσο απίστευτα δοτικές και γενναιόδωρες!
Εγώ ,από τα 24ωρα μου στην Αχαΐα,θα μοιραστώ μαζί σας εικόνες που έφερα στις αποσκευές μου και που συζητάω να τις κάνω μόνιμες!





Σας τις αφιερώνω κι ελπίζω να σας μετέδωσα λίγο από τη δροσιά και την ομορφιά ενός πραγματικά εφηβικού τριήμερου!!!!
Καλό μας καλοκαίρι!

Επειδή όμως,όσο καλά κι αν περνάμε δε πρέπει να ξεχνάμε πως έχουμε και μικρές αποστολές να επιτελέσουμε,θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι υπάρχει μια μικρή μεταβολή στην ημερομηνία διοργάνωσης του bazaar από το Σύλλογο Φίλων Περιθαλπομένων του Νοσοκομείου η Σωτηρία

Σας ευχαριστώ πολύ για την  διάθεση συμμετοχής που ήδη εκδηλώσατε, και εάν κάποιος επιθυμεί να αναρτήσει το αφισάκι στο blogοσπιτάκι του,ας επικοινωνήσει στο mail bebeuspagurapass@gmail.com.

Φιλιά κατάμουτρα και εύχομαι να ξεκίνησε όμορφα η εβδομάδα!
Σας στέλνω ταξιδιάρικη χαρά και πάω με βαριά καρδιά να αποχωριστώ την σημερινή θάλασσα, μα χαμογελώ καθώς σκέφτομαι πως δεν είναι μακριά το επόμενο Σαββατοκύριακο!
Καλή μας νύχτα!