Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Μεταμορφώσεις μικρών επίπλων

Υπάρχουν μερικές φορές που θα ήθελα να έχω κρατήσει φωτογραφίες του "πριν".Ίσως και video  με ήχο.Αυτά τα σκαμπώ ήρθαν στα χέρια μου κυριολεκτικά "ξεχαρβαλωμένα".Η κίνησή τους έδινε τον ορισμό στην έκφραση "βάρκα-γιαλό"!Παρόλα αυτά όμως ,ήταν πανέμορφα μέσα στο ξεφτισμένο καρυδί βερνίκι τους και σε αφόπλιζαν με την μοναστηριακού τύπου απλότητά τους.
Νά 'ναι καλά κάποιος φίλος ξυλουργός που ανέλαβε να τα κολλήσει και όχι μόνο.Μου τα επέστρεψε κολλημένα και γυαλοχαρταρισμένα!Σε εμένα έμενε να τα στοκάρω,όπου το ξύλο είχε δημιουργήσει κενά από το χρόνο και έπειτα να πάρω την τελική απόφαση της όψης τους.Εκείνες τις ημέρες είχα μαγευτεί από την τεχνική ζωγραφικής "one stroke".Που με έχανες,που με έβρισκες ,να κοιτώ τους Ιάπωνες στο you tube να κάνουν θαύματα!Έτσι λοιπόν τα σκαμπουδάκια έγιναν εκρού και αποτέλεσαν τον καμβά της νέας τεχνικής.Τώρα στολίζουν το σπίτι της Άννας στην Τρίπολη κι εγώ καμαρώνω όταν μου μεταφέρει τα σχόλια των επισκεπτών της.